fredag, den bästa dagen på hela veckan!

Okej, dagarna måste börjat att gå framåt.
har tillbringat mina närmaste dagar i stan ganska mycket. Onsdags va jag eldig och va ute och red på pollen. Så jävla skönt! Sen åkte jag in till Stan och träffade Ida och åkte till Lager 157, hittade lite plock två linnen , en klänning och ett linne till patrik. Vidare trill marieberg och fyndade en jacka och ett par byxor (kommer inte ihåg om jag köprt något mer) blev lite misspepp när man inte hittar några skor. Allså jag lever fan för att köpa skor!
Åkte hem och tränade sen åka vi in till stan och sov i hennes lägenhet. Mys!
Skolan sen ner till Ida coh hälsa på igen, skulle hämta min västa men vi gick upp till stan en sväng på tjejkvällen med Pernilla&Elina. Hittade noll så far jag hemåt mot Patrik.
Dagen till äte var en kort dag i skolan. skutade innan tolv och sedan stan igen med fisa, träffade Ida och pernilla inne på krämaren sen leftade pernilla oss och sen lisa. Så jag och Ida gick runt och hittade tre armband. Sen hämtade mamma mig och for ut sig att vi skulle till marieberg. En huvudbonad blev det och sen lite fynd på ikea.
Kommer bilder på allting sen bara att jag ska orka.

+ Att jag är jätte glad över att ha hittat en resekompis Helen får bli mitt offer! Problemet är att det hotellet jag hittade finn inte kvar och jag hittade ett hotell för 1920! Wooooho jag funderar på att boka resan så någon bara får hoppa med! Fan va skönt det skulle vara. Fatta undet två tusen spänn! + att men får bli brun till studenten!
Nu är det bara att försöka få tag på helen på msn och det är ju lättare sagt än gjort! :)

Nej nu är jag glad och ska åka till pålsboda ikväll och imorn är det träningsläger!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Annie

Det är så synd när man riktat in sig på att köpa en speciell sak, som ett par skor, och sen hittar man inga. Vill också köpa nya skor. Vårskor :D

2008-04-04 @ 17:44:20
URL: http://anniesliv.blogg.se
Postat av: Linda

Ja, det har ju blivit så. Jag älskar verkligen skor just nu. Men någor som jag skulle kunna tänkte mig är pumps men blommor på. låter inte sådär men jag tror att det kan vara riktigt snyggt!

2008-04-04 @ 19:02:40
URL: http://l1ndaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0