den hela sanningen

Ja, dagen ligger redan på minus. Vaknade av Pluttens klocka imornse tror att man väcker honom och så vaknar man halv åtta av att pierre ringer. Ja så ligger han där på andra sidan av mig och sover. ( Plutten inte pierre)
Så nu har jag varit duktig att fixa två saker och snart ska ut coh få efter träningsvärken fårn ridningen igår. även om jag inte akn gå bort så kan jag försöka iaf. Stan senare för att träffa Ida sen är det träning ikväll. Jag är som sagt ledig idag om jag glömde komma fram till det.

Försökte få min bror att va lite Social mot mig nu på morgonen gemon att vi skulle äta frukost tillsammans som jag ahde fixat men han ville sova. och han sover fortfarande. Så jag tar med mobil&musik coh tar mig en runda.

( Plus att jag kollade resor igår jag frågade mamma om jag fick åka själv eftersom alla är bankrutta så får jag väl åka själv. Men då kom hon fram till att jag fick nog inte det. Bajs! Den 24/5 kanske ni ser mig i turkiet. Men skönt att åka själv va? eller? jag vet inte kostar 2600 INGETING för en vecka.) Ge min en resekompis nu!

Kommentarer
Postat av: Helen!

Jag kan åka med dig! :D

2008-04-02 @ 18:31:19
Postat av: Linda

Bra. Om du är seriös? :)

2008-04-03 @ 21:02:20
URL: http://l1ndaa.blogg.se
Postat av: Helen

klart jag är seriös :) lite guld att vara brun till studenten!

2008-04-04 @ 13:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0