vecka 1

god morgon!

är så skönt att vakna med ett leende på läpparna och känna sig fräsch!

har sprungit "min runda" tre gånger den här veckan.
första gången var i tisdags, det gick bra för att vara första gången på flera veckor (över en månad)
i torsdags trodde jag att jag skulle gräva en grav efter 1km! jag fick hålla tillbaka tårarna. men jag sprang hela vägen! det är dom grunderna som är viktigast säger dom. och jag sov som en prinsessa på kvällen oxå.
så va jag ute och sprang igår (fredag) det gick så bra!! så skönt att avsluta träningsveckan bra.


i tisdags när sprang hade jag med mig en vän. hon tyckte att det va jätte jobbigt att springa.
så när vi kom tillbaka så frågade jag henne vad hon tänkte när hon sprang.. "att det är jobbigt" svarade hon då.
duuuuuuuh! tänk positivt! tänk på din favoritlåt eller något som gör dig glad och får tiden att gå fort. om du tänker negativt så blir det jobbigt och tråkigt. då kan du lika gärna hoppa och träna, det ger dig bara negativ inställning!

ska försöka ta lite bilder på övningar snart.

tar helg, back on Sunday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0