underbart

jag trivs som fisket i vattnet med mitt jobb. Jag går verkigen in 110% varje dag jag åker dit. Och det känns himla bra!
Det är något som jag är riktigt glad över nu!

Jag håller det jag lovar, H är borta ut bilden. Det kommer han alltid att vara, men han kommer att vara en vän som jag aldrig kommer kunna prata med som vi har gjort forut. Tråkigt men jag sätter det på spel eftersom jag vill må bra!

Så fort det va över kom något annat. Just nu känns det bra. Men eftersom jag är så rädd fortfarande så tar jag det lugnt! Men han är en bra kille, vad det ser ut som iaf.

Imorgon stänger jag på jobbet, sen ska jag ut på landet och ära trerätters! Så skönt att bara kunna ringa ett samtal och säga "jag vill ha trerätters nästa fredag" så va det fixat. Sen ska jag hem och ladda inför lördagen som blir G-vik och utgång med Lisa och hennes gäng!

Lagat två rätter idag! Nu ska jag lägga mig i soffan igen och bara ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0