nya jobbet.

har varit på jobbet i två dagar. suttit på min stol och lyssnar hur allt är uppbyggt :)
Känns faktsikt bra.. Men igår när carina hade skickat ett meddelande kände jag hur jag saknade sköllersta. kommer bli tufft att inte åka dit. Men nu ska jag jobba med Malin och AnnSofie så det kommer bli kalas!

Måndag är det planering och tisdag börjar inskolningen.

Igår va det middag med Tobbe, Hobbe, Elina och Erik. Sen hämtade Stina upp mig för några öl. Dock kom vi till hennes balkong och när vi kulle till harrys så va det insläpp/utsläpp. Tack då!

vad jag ska göra ikväll och imorgon? Väääääldigt oklart. Kan inte allt bara vara på samma ställe?
Ikväll: Stora örebro med Malin och gänget? Elina och gänget? (om dom skulle göra något) Se till den? (Känns ganska oviktligt just nu men det vore kul)
Imorgon: Skövde? Stina? Elina? Va tusan ska jag göra?

blir taggad och otaggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0