kalla mig player!

oh vilka dagar det har varit! vet inte vart jag ska börja eller sluta...

Fredagen slutade men en förfest hemma hos mig med Elina, Tobbe, Hodde&erik. Sen åkte ja och Elina till harrys för att möta upp Malin och gänget! Jag och elina körde! Riktigt kul hade vi iaf!

Sen blev det... Ja!

Vaknade upp på lördagen med livets bakfulla. Inte okej någonstans. kte till Christian på eftermiddagen och åt pizza. Kvällen slutade med biljard och leka fyllechaffis! Nöjd va jag!

Igår va det bara bra, storhandlade med christian och hade soffläge i soffan hela kvällen.

Idag va det planering. Efter tio timmar va vi rätt slut och avslutade en bra dag. Ikväll har jag kommit fram till mycket och får se vart allt slutar. Jag måste tyvärr gå på vad som jag tror får mig att må bäst! Bära eller brista.

Inskolning imorgon&Kräftor på kvällen! Succé!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0