HEY JAG GJORDE DET!

skönt att få ligga i sin egna soffa faktiskt.
H kom hem idag, pratat med honom så nu har jag? vi? JAG! beslutat att vi ska gå åt var sitt håll. Känns bra faktiskt. Dock är han kille som jag hoppas alla förstår, men om man säger att man inte vill fortsätta träffa någon, sänger man då "ska vi träffas på söndag?" haha, killar alltså. Och nej jag ska inte träffa honom på söndag.
Nu är det jobb, jobb&jobb jag ska konsentrera mig på. Fast jag mår bra så sover jag så himla lite.

Nu ikväll ska jag ligga i soffan och kolla på handbollen. Skulle vara gott med en pizza men har mat som jag skaa fixa. Kanske kan bli en "lill lördags pizza" imorgon :)
oh jag är hungrig!

Hoppa in i duschen och sen soffan igen!
Min kväll blir super!

Det är över nu, men jag kommer ihåg alla stunder med dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0