inga problem

har fått någe virus i kroppen som vill att jag ska spy ibland. H är jätte nervös och när jag ringde förut sa han "Gå inte in på internet och kolla bieffekter när du är gravid" Haha. inte lätt alla dagar i veckan.

Även så har jag inte träffat honom på hela veckan. eller jag va där när han kom hem i onsdags, jag sov när han kom och bad honom att vara tyst. sen kom jag till honom i natt. glider in vid tre, spyr ut vid halv sju :)
Jag hoppas att jag blir frisk så han vågar träffa mig snart.
Eftersom jag itne hade träffat någon sen i onsdags ville jag ut till sköllersta (visst jobbarkompisarna igår) Mamma och pappa är mina bästa! PUSS!

Ska träffa elina snart. Lika trevligt att träffa henne varje gång! Min lilla ängel :)

Ska försöka äta snart, håll alla tummar ni har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0