vart tar veckorna vägen?

kan ni förstå att det är onsdag idag?
jag trodde att den här veckan skulle ta så lång tid. Imorgon ät det torsdag, sen är det fredag. fan va skönt!

Igår när jag skulle ut och springa öppnade sig himlen. så jag träfade själv.... Jag fick träningsvärk medans jag tränade, då kan ni förstå hur otränad jag är! Så nu är hela min kropp öm. 
Men som jag skrev igår skulle jag bort efter träningen. Jag sov borta och det va skönt att få prata, skratta och bli arg! Okej, jag blev kanske inte blev arg men sur för allt. Men skönt att veta att det aldrig kommer bli som jag inte vill att det ska bli! Det är som att spara ett kvitto. Det är bara att kasta bort den när man känner för det :)

nu ska jag snart kolla på sporten sen ska jag lägga mig i sängen och sova så himla skönt!

Mööört

 

(vart är min guran? jag fyller om mindre än två veckor :) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0