vad hände i turkiet?

Bästa minnet: Hela resan, det är ett minne som kommer finnas hela livet. Två veckor med Elina utomlands, jag trodde det skulle bli lite ångest (förlåt Elina;) ) Men att ta med en tjej som hatar att sola och ligga still. Men hon kunde verkligen göra det. Världens bästa Elina!

Sämsta minnet: Sämsta och sämsta, att sitta på balkongen och veta att det är sista gången på semestern man sitter där. Vi satt helt tysta i en halvtimma, jag trodde jag skulle bryta ihop!

Bästa kommenraren: finns så många, men en som sitter fast är: Elina: Puuuuuuh. Jag: Är det varmt eller? Elina: Linda, det är 50 grader... Vad tror du?

Sämsta kommentaren: Hej då turkiet, vi ses om 11 månader.

Bästa utestället: Utan tvekan, Lighthouse

Sämsta utestället: Samantha? tror jag det hette, i kumköy

Jobbigaste: Lämna turkiet, turkarna när man inte fick dansa :) Meeeen, vem bryr sig? inte jag!

Pinsammaste: ojojoj, pinsamt och pinsamt.. Om någon hade sett det :)

Roligaste: Alla dom 15 dagarna med Elina!

Sjukaste stället: Båttaket, havet och poolen.. HAHA herregud

Bästa maten: Utan tvekan, kebaben

Dramat: när vi skulle ut, vilka vi skulle gå ut med och killen som ljög för oss. Men kvällen slutade lyckligt :)

Snygaste killen: Det första man ser när man kommer till hotellet, en kille som har riktigt fin kropp. Snygg? jatack :) annars killen som va på Harbour. Där snackar vi 10 poängare!

Bästa telefonsamtalet: Mitt i natten när jag låg och sov vaknade jag av något konstigt ljud. Jag ligger i sängen och säger helt lugnt: Är det brandalarmet? Elina: Nej det är telefonen som ringer. Jag svarar och hör någon prata på engelska och ville komma upp och prata. jag svarade att vi sov, sen la jag på. På morgonen frågade jag Elina om jag pratade engelska eller svenska. Som tur va pratade jag engelska. Dock knackade dom på dörren en annan kväll coh ringde på telefonen igen. Dock fick dom inget svar någon gång.

lite från resan, blir mer imorgon. Måste sova, imorgon blir det 11,5h på jobbet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0