"va beredd"

Haha, ja min fredag blev som planerad.
soffan, tacos och tv. Fick ett samtal från en som jag saknar så jävla mycket, Carro.
Hon och hennes kille kommer till öret nästa helg. Hoppas att han är nervös :)
Carro är en tjej som jag kännt sen jag knappt kunde gå. En som alltid finns där fast hon bor 60 min ifrån mig.. Så nära men ändå så långt borta. Kort och gott!

Även fått ett sms: " va beredd på att hämta mig inatt"
Trodde duja! jag ska sova i min säng så jävla skönt inatt. Men först ska jag somna i soffan.

Har sprungit idag oxå! Va sjukt sugen på en öl när jag satt i bilen på väg hem. men ist satte jag på mig skorna och tog mig en runda. Lyftkran imorgon till loggatan!

Lite film och tända ljus gör slutet på min kväll.

nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0