lördag, ja då vet ni vart ni hittar mig

detta är sjukt, det är FYRA grader ute, för en vecka sen vid samma tid hade jag minst 30 grader. Tack!

Under denna timma jag har varit vaken så har jag hunnit funderat mycket.
1, Jag är inte sugen att gå ut. Jag vill göra som igår, ligga i soffan och må bra dagen efter.
2, Åka till marieberg idag eller på måndag?
3, Systemet måste jag till, cykla upp på stan (samtidigt kanske sola lite) eller ta bilen till marieberg.
4, Ut och vara hurtig idag igen (men så himla hungrig redan nu så det kommer nog itne bli något med det)
5, Färga håret idag eller inte?
6, fixa för kvällen, en drink som är vit? GT? men hur gått är det? :) (min jobbarkompis tipsade mig om en drink som hette snöboll, tycker inte riktigt att det passade eftersom det är sista "sommarfesten")
7, Städa städa varje fredag o så varje juuuuul, det tycker jag är kul. (okej det är lördag)
8, Varför ringde J inatt när han visste att jag inte skulle svara?

så helt enkelt, vad ska jag göra idag?

Skulle behöva fixa hyllorna. (Kanske kan fixa fika hos farmor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0