haha vaaa faaaan

många gånger i mitt liv har jag undrat hur folk har tänk.
Just det här senaste halvåret har det just varit en speciell. Ingen nämnd ingen glömd, mer än att det är en H+N
När man är helt två (minst) olika personer. (vad jag tror iaf) Jag känner två olika sidor men vet nog tre.
En som förstår och man kan prata vettigt med, inte en sån man kan prata med allting om men inom det området båda är intresserade av. Då går vi båda in 100 för att verkligen få ut allt man känner inom det.
En som bara vill en sak. Även fast hon/han är kille eller tjej, hur tänker man då? Den har pratat om det ett halvår. Min fråga är om det är otrohet eller inte.. Sjukt, men det är inte min ensak. jag skrattar mest åt det, tråkigt men jävligt sant!
En som troligtvis är helt underbar, en som bryr sig till 100%.

då kan man undra varför en underbar person håller på så?
Det kan nog ingen svara på. Olycklig? Inte kär i sin nuvarande? Idiot? Vill ha spänning?

det här är sjukt. men det är sant!
Vi kallar hon/han för den.

den kommer nog aldrig bli lycklig om inget händer. Den kommer vara samma person tills det tar slut.

Kan man vara så olycklig så länge när man älskar någon?

Jag skulle nog sätta rätta ordet på den, FEGIS!

 

(konstigt inlägg. Nu ska jag ut och springa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0