en fredag, som den ska vara

Igår kunde nog inte dagen blivit bättre.
Öppnade och slutade ett. Så blev det full fart mot marieberg för att köpa en present till Alva. (det roligaste av allt va att Sofie och Alva kom till jobbet på dagen och hälsade på) Sen cyklade jag mot Sofie, vi satt och pratade i flera timmar.
Innan sommaren träffades vi varje dag i ett halvår, nu har vi inte träffats på två månader. Jag fick ha den söta lilla hos mig lääääänge:) När man håller i en sån liten så blir man riktigt sugen att ha en egen, fast kanske inte på heltid:)
Sen kom jag bara hem coh åkte, va ute och gick men Christian. Vi pratade massor, oxå en som jag inte träffat på flera månadet.. Tanken från min sida va att vi bara skulle fika, blev middag, idol och vem vet mest. Vi tävlade! Jag vann! haha.
Dock fick jag så ont i huvudet så jag va tvungen att åka hem och lägga mig. Så vaknade jag av "DU ÄR SÅ YEAH YEAH WOW WOW" Min granne som har komit hem från någon fest.
Trodde så att klockan va runt tre på natten, nej då 06.24... Kul kille.
Så idag är jag jätte sjuk (not) Men jag är förkyld och har ont i halsen iaf.
Men det blir full rulle idag, ska rida med jobbarkompisar, träffa Carro och hennes kille som är på besök från skåne. Troligtvis hinna planera lite för kvällen där imellan :)

Nu är det lördag! Nu köööör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0