en dålig ursäkt

eftersom min kväll igår inte blev helt lyckad och kvittot blev kastat så kommer 1000 förklaringar idag. Den som jag köper minst är "jag kommer inte ihåg, jag va så full" och när man läser det där kan ni tro att det är om otrohet. Svaret är N E J. 
Men när man blir full är man ärlig, man säger vad man tycker och visar sitt rätta jag.
Hade bara varit med om den bra sidan, igår fick jag vara med om den dåliga. då slutade det dåligt oxå.
Så, eftersom han hade deckat när jag åkte ringde han halv sex imorse som en tok. Jag tänkte, jävla nolla. Sen somnade jag om :)
Och hela dagen har haglat men ursäkter som sagt. Mitt svar blev: "Jag förstår nu varför du aldrig va full när du va tillsammans med ditt ex"  (och nej vi va inte tillsammans, men vi sågs för vissa behov:) )
Hur man kan bli en sån hemsk människa av lite alkohol.

Vi är lika! säkert är vi för lika. Älskar sport, varje gång vi träffas är det för någon match. vi sitter bara tysta och kollar på matchen, när det är reklam/pause snackar vi om hur matchen är. Han är inte den där jobbiga typen som man måste sitta två cm ifrån, han sitter på ena sidan av soffan och jag på den andra. När vi ska sova är det "ända mot ända, kan ingenting hända"  sånt som jag gillar. Ingen man behöver säga till "flytta dig, det blir varmt" :) Nej jag är inte någon människa som behöver närhet 24h dygnet.
Men han är en kille som jag gillar för vi har mycket gemensamt, annars skulle jag nog hata om. Allt dumt och skit han har gjort. Men nu är den tiden över, vi kommer aldrig kunna träffas igen. Men prata på telefon duger bra för mig. Som jag sa till Carro igår:
Han är ful!
Så ful kan han inte vara.
Jo, han är ful.

För du är en nolla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0