det går bra nu

På jobbet har det varit som vanligt. Jag trivs bättre än vad jag trodde på den nya avdelningen, en anledning varför man inte ska dömma folk innan man själv har fått en uppfattning.

Men jag har ett problem.. Dock inte så stort men nu är det inte som det brukar vara för mig.
Jämt när jag är inställd på att börja träna blir jag sjuk, slutar oftast med besök hos herr doktor och lite piller så att jag blir bra.
Nu har varit varit ute och sprungit tre gånger på fem dagar (fjärde gången idag på sex dagar) och jag är inte sjuk än. Så¨mitt motto har blivit att jag ska träna tills jag blir sjuk. inte varje dag me minst fyra gånger i veckan. (dock ´är det ett försök och det beryder inte att jag lovar något)
Men jag sover mycket bättre och jag tror att jag blir gladare.

Så nu ska jag sätta på mig skorna och springa mig svettig!

Speedway ikväll, vet inte vart jag följer den. troligvis blir nästa inlägg imorgon, fööör? ;)

va tusan,spela roll..... jag är ju singel! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0