yeeeeeeeees

vilken helg. Fast man har gjort&sagt saker som man inte skulla ha gjort, varit alldeles för full, dansat några timmar för mycket, sovit i fel säng(oooops), handlat massa bra saker, okej ni fattar?

Fredagen va GRYM! kvällen kan jag inte riktigt sätta ord för. Nöjer mig med Fotboll och Idol! Shit!
Lördagen, vaknade upp hos mamma coh pappa. Ullared sen en utgång på det. Bästa utgången på länge" Träffade så sjukt mycket folk man kände, underbart.

Idagens har jag varit bakis som ett svin, sagt att jag mår bra. men just nu är jag inne i en period där jag blir ap bakis. 

orkar faktiskt inte skriva så mycket. Jobb och handla står på schemat imorgon. 

(tror även att jag har slutat)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0