Snart är det lööööööördag igen!

har ni någon gång varit ute och sprungit och känt att benen är tio meter bakom er? Så kände jag idag! Fy tusan va dåligt det gick. Tog min vanliga runda i samma tempo, men innan jag ens hann och tänka nu ska jag börja springa va jag trött.. Lät troligtvis som en flodhäst när jag tog mig runt. Och jag blir så förbannad när det blir såhär!! (yes jag har temprament när jag gör något inom sport! Typ när jag och Elina spelar badminton så blir jag förbannad om jag missar "bollen" men det blir inte hon. så då blir kommentaren "va fan blir du aldrig arg?")
Men jag fick in pengarna på kontot idag, dom försvann nästan lika fort efter alla räkningar :) Men det som ska inhandlas denna månad är Minst en vinterjacka, svart halsduk, minst ett par skor, ehhhhh alkohol :), sen julklapparna måste jag öka lite tempo på (redan slagit in tre st faktiskt) 

Just, jag klippte mig idag! Fick panik på mitt hår imorse så på rasten ringde jag min frisör och fick tid samma dag! Kallar jag kalas brud!

Ska kolla vad det finns på tv och försöka få tillbaka energi tills imorgon. Stängning på en fredag är aldrig bra för hälsan. Just! ska beställa smycken imorgon när jag kommer till landet (hem till mam&pap) jag lyckades inte så bra igår så jag får kö från mammas konto :) Fast ändå jag som betalar men det låter ju bra iaf! 

Nejni, nu kör vi den ända torsdagskvällen vecka 43 2011! (någonsin) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0