satan i gatan

Igår fyllde matilda. va hos henne på förfest, riktigt kul faktiskt. Men sen på krogen va det inte mycket att hänga i julgranen. Frågan är hur allt folk hittar till frimis?

Ibland gör man misstag, det gjorde jag igår. Men det finns inget att göra åt saken nu. Oh va förbannad jag blir på mig själv! ska nog ta på mig lite kläder sen och ta en sväng i naturen för att avreagera mig lite. redan gått idag men nu är jag sur som en citron!

Det är fult att ljuga för sig själv, i många lägen gör man det. Man gör det men vågar inte erkänna det för sig själv. Jag tror jag ska bli lite ärligare mot mig själv. Men det är svårt ändå att vara ärlig mot sig själv när man står med fötterna på olika sidor av sträcket.

Men jag glömmer aldrig bort va du gjort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0