sånt som jag gillar

Kalla mig sjuk i huvudet från igår! HAHA

Mötte upp elina på en latte (som förövrligt va den starkaste latten jag har drickit i hela mitt liv) på sveas i kumla. Taggade för match som jag trodde Nykvarn skulle vinna lättare än vad jag får i min en cider på en lördagkväll.
Vi är båda stressade när vi kommer dit, varför? ja det fattade ingen av oss. Kumla för mål redan efter mindre än 30 sek. Tyvärr hade dom pressen och så sjukt mycket mål chanser på bara några minuter men så lyckas nykvarn få in en boll. Till tredje perioden ledde kumla med 7-2. Som i varje match jag kollar på dom säger jag "nu är dom redan på klubben dom kommer att tappa allt" dock visade sig till en början att jag hade fel när kumla lyckas göra 8-2 tidigt in i tredje. Men när jag redan innan matchen sa att jag höll på nykvarn (kan det vara för att nummer 7 va så sjukt snygg? självklart!) Killarna gör mål efter mål, tillslut när det är 13? tror jag det va sek kvar av matchen lyckas dom göra 8-8 jag tror jag stod upp när dom hade gjort målet. Helt sjukt!
Det blev Sudden men ingen lyckades gör mål. Så va matchen!
Blev en mat från doken medans jag fick fnatt på mig själv. Jag bestämde mig för att inte orka med örebroare, jag ville bort från stan och det va nu! Elina som alltid är den pedagogiska lyssnar och säger att jag är dum i huvdet att komma på allt så sent "ja om klickan va två nu så hade vi kunnat åka någonstans inte klockan halv åtta på kvällen. Hon hade rätt!
Öppnade min första öl, jag blev då mer sugen att åka ifrån öret. Vi hamnade hos Sophie och Tomas som hade inflyttningfest? tror jag det va iaf. Suget att åka till kumla för att gå ut där fick mig att börja dricka lite mer och snabbare.
Klockan tolv ringer jag till Elinas kille för att han ska köra oss någonstans. Elina hatar mig bara mer och mer allt efter kvällen går. Han beslutar mig för att få honom att åka till kumla. Han gjorde det!

Kliver in på klubben där jag inte såg någon som jag kände. Men det bästa innan vi går in! Vi står i "kön" (två framför oss) sen när dom får gå in tänkte jag gå med dom, det fick jag verkligen inte. När vakten kommer tillbaka frågar jag om det är mcyket folk... Han svarar så glad "Ja, det är nästan 100 personer" jag och Elina utbrister i asgarv! mina knän ville ha hallon shot, tyvärr hade dom slut på det (bullshit) så jag fick en rose. Sen va det jag, elina och dansgolvet. Träffade några man kände, Elina kände nästan alla!

Dramat började när vi skulle gå ut, glad som jag alltid är går för att hämta jackan. Då J står bakom mig och säger två ord till mig så jag vänder mig om och knuffar till honom och en gång till. Sen va det jag som va bananas! kan inte säga fjortisfylla eftersom jag hade anledning att vara så förbannad som jag va men shit adrenalinet bara pumpade i hela kroppen. Tur att ingen stog i vägen för mig då!

Somnade i en säng hos Elina och vaknade pigg. Vi har varit fast i kumla utan mat, så mamma kom som en räddande ängel och körde oss till stan så vi fick mat!

Nu börjar jag bli bakis, eftersom jag va fortfarande full när jag vaknade imorse....

Tvn och soffan är mina fö kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0