så himla mycket helg!

Klev ut bilen till jobbet 05.32 och satte mig i den 12.19. Det roligaste är när jag satte mig i bilen (efter att ha skrapat rutorna med troligtvis den sämsta skrapan i världen) va det september - Party in my head, när jag sätter mig i bilen nästa gång spelar dom samma låt. Jag blev glad iaf... Mindre glad över att jag ahr sagt att jag ska vara nykter imorgon! Precis när man säger trevlig helg till dom på jobbet drar det i strupen :) eller hur man sak säga..

Jag har hunnit gjort marieberg! Skulle köpa en svart halsduk och ett par skor. kom hem med allt utom det! Som vanligt..... Men kläder behöver man alltid!

tror jag sak ändra mit löfte tills imorogn att itne vara bakis på söndag. Jag behöver itne dricka så mycket... men en cider eller två har ju aldrig skadat mig. Det visar sig vad det blir!

Lite soffhäng sen styra kvällen!

Kärlek på helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0