Om hela världen va din

vilken energi jag har idag!
Jobbat till tre. så från halv fyra fram till nu har jag fixat i lägenheten. Det tråkiga är att jag ahr röjt saker ingen annan ser. Bara jag som kollar på dom ställena men det känns ändå bra! Frågan hur man kan få ihop så mycket skit på ett år? :) Meeeen den som spar hon har.
Blir utan löpning idag, även fast jag är sugen så måste jag planera morgondagen. Vissligen skulle det va skönt att komma ut lite men får hålla mig tills imorgon!
Fullspäckat imorgon! Men klockan åtta ska allt va klart (slutar jobbet fem, hur tusan ska jag hinna?) och jag ska ha fredagsmys med G,P&S! T'nkte försöka kolla om det behövs göras något mer... Sen ska jag duscha, äta och sen inta soffläge!

Laddad för lördagen, minus är att jag lyckades på skavsår av mina byxor igår (en dragkedja som skavde mot hälsenan) så med den lyckan slutar skona jag ska ha på mig på lördag precis vid såret. jag som låg och tänkte igår vad jag skulle ha på mig, men där sket det sig!

LAAALAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0