ny vecka, nya möjligheter

vilken måndag (fast den inte ännu är slut) började dagen med att det kändes som att jag hade sovit tio min. dock hade jag sovit över åtta timmar. Svin trött kom jag till jobbet, va trött till första kaffet sen blev jag pigg i tio minuter sen kom tröttheten ikapp mig. Lagom till ett hade jag blivit pigg, då började min planering. Att Då blivit pigg och sen sitta vid en dator i 1 1/2 timma är inte ett tips från mig. Va trött när jag åkte därifrån vidare för att lämna min bil på lagning (ÄNTLIGEN) sen va det bara hem för att byta om till löparkläderna och ta en runda. trött innan jag sprang iväg, tröttare nu när jag liggeri soffan.

Ikväll måste jag somna tidigt, direkt efter jobbea imorgon har vi APT (hur man nu ska hålla sig vaken när en politiker ska prata med oss en timma).... Sen ska jag med Carina och träna step up. Ska faktiskt bli riktigt kul att ställe dig på en bräda igen! som jag har lovat mig själv beach 2048 hääääär kommer jag!
Nu vänner, lite mat och mys med mina killar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0