Nöjda

Dagen till ära kunde knappt börja bättre på jobbet. Hade utflykt med barnen, va ute 8-15 med väder som va allt från sol till spöregn :)
Sen så skulle jag ohc mamma åka till det stället som ska laga min bil (blev ju påkörd innan jag åkte till turkiet) vi hittade. Dock hade dom sagt att det skulle ta en dag, nu visade det sig att det kan ta upp till en vecka. Behövde byta tre saker?! Så på måndag är jag utan bil, så jag hoppas verkligen att morfar inte ska ha sin... Annars kommer jag få bo i sköllersta en vecka. Och hur ska då guran och passen klara sig? Funkar inte så.

Men nu ikväll har det bara varit skönt att ligga i soffan och kollat på tv. I lägenheten är vi alla nöjda, både passen, guran och jag är mätta (hoppas att du är det iaf)
Tänkte lägga mig tidigt så jag inte är jätte trött imorgon. Fotboll på kvällen så det blir häng med P&G imorgon oxå :)

Tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0