Name

jag har kommit på det nya namnet till Elina och hennes kille Erik, familjen Priiiiiiii. Anledning? Jo!
Dom kallar varran för Priii. Jätte gulligt faktiskt, dom är söta tillsammans och allt med det där priiiiii är något som bara skäääääär i mina små öron. Ni vet när man va 15 och bodde hemma? satt i sitt rum och lyssnade på musik när mamma ropade MAAAAAAAAAAT som man har hört 500000 gånger och man känner hur just den speciella rösten skar i öronen. Men jag älskar Elina för det och Erik är en bra kille!

Nu ska jag snart iväg med familjen priiiiii, tobbe och chrillebille och käka lunch! Sen ska jag coh chrillebille ha mysdag! (som kompisar)

 

Sööööndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0