löööööp

det är snart torsdag, som jag tjatar om varje vecka går vckorna sjukt fort.
Igår när jag hade slutat åkte jag och mamma till akvariekällan på Hk för att kolla på ett hus till Guran och Passen. Men det slutade utan hur en ännu en kompis till dom, en mal som fick namnet sugarn :) Inte så konstigt faktiskt, han suger ju upp all smust.. Eller iaf lite av den.
Så jag fixade med sugarn så han gick simma med sina kompisar sen tog jag på mig springkläderna för en tur.
Efter turen så va det match, sverige-Holland. Helt ärligt trodde jag mer på diss än hiss. Efter 1-0 så väntade jag bara på att det skulle vända ochHolland skulle göra mål, så gjorde dom både 1-1 och 1-2. då tänkte jag" nu ä det kööööööört"  Men då blir det straff, tackar Larsson för att han satte den och sen den gamla snygga Ola som gör 3-2. jag va trött under matchen. Men när dom gjorde 3-2 så va jag s nervös så jag knappt kunde tänka. Vi lyckades ta oss vidare till EM för bästa tvåan. Men Hamrén gör mig en tjänst, ta nu inte med Zlatan till EM!
Med honom spelar vi Zlatan plus tio till, utan för det elva spelare som spelar som ett lag!

Dagens har varit jobb som vanligt, min stängningsonsdag. Sen en snabbis till m&p för att hämta huset pappa hade köpt till G, P&S (GPS, haha) sen åkte jag till Elina fr att springa lite. Kom fram till endel sen tog jag bilen hem coh förbi parken för lite kvällis.
Nu ligger jag i soffan coh kollar på efterlyst, varje gång undrar jag varför jag kollar för jag är lika rädd varje gång det har slutat.

Imorgon är det torsdag, nervös inför handledningen men det ska nog gå bra.

Jag önkar mig fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0