kör en dagens innan allt annat

DAGENS VILL HA: Exakt just nu så vill jag ha massage
DAGENS KLÄDSEL: Leggings, linne, underkläder (haha), lång adidas tröja
DAGENS FRISYR: Bakis frilla, utsläppt iaf
DAGENS PLANER: Bästa vän med soffan och tvn
DAGENS ROLIGASTE: Att sitta på cafet med tobbe, hodo, dhristian och Elina och prata om vad man ska göra under sexet.
DAGENS VÄRSTA: att jag verkligen måste duscha sen. Så himla jobbigt!
DAGENS FAVORIT: Att ungås med Elina
DAGENS KÖP: Maten och fikat
DAGENS HUMÖR: Glad och nöjd
DAGENS ORD: Mitt nya ord från filmen fröken sverige: Jävla nolla
DAGENS BILD: Haha, från elinas kamera från igår när vi "rider"

 

Yes nu vet ni hur denna dag har varit. Nu till helgen bravader!

I fredags skulle jag coh matilda ut och äta på pitchers. Jag stängde dagiset och kom hem till sex. Snodde med en öl från pappa och drack den för att fira att det va fredag innan jag skulle träffa M. Elina körde oss upp på stan och den långa väntan på maten hade börjat. Pitchers va mer än fullt och efter att vi båda hade konstaterat att vi inte ville till olearys så slutade vi på hellas. God mat blev det iaf, men ingen laura davies :( Sen tänkte vi att vi skulle ta en öl på pitchers, då hade det kommit ännu mer folk. Lilla örebro blev då alternativet, där va det så fullt att dom itne kunde stänga dörren. Så vi gick till ivy och det kan jag berätta för er att det inte va sista gången jag gick dit! Skön musik och ett bra ställe för att ta några öl. Huxflux va vi på Spohies personalfest. Mer öl och snuskig rosevin. Jag som skulle åka hem elva blev kvar. Ett kommer vi på att gå upp till olearys, halv två gick vi in på ritz. Dansade gärnet i en halvtimma innan dom stängde sen blev det första bästa taxi hem.

Lagom ont i huvudet vaknade jag igår. Men mamma och pappa kom och hämtade mig kvart i tio för att spendera några timmar på marieberg. Jag skulle ha jacka, kom hem med två.. Problemet är att dom jackorna jag köpte inte va röda. så det blir att åka en gång till för att hitta den! Men dom jag köpte va göer snygga! fick skjuts till matilda och hämtade henne och bilen för att hitta kläder till kvällen hemma hos mig. Hittade och sen blev det mat på RL! En pn sen va det bara att fixa sig. Johanna och Elina kom och jag som va lagom seg kom aldrig igång. Men jag hade kul. Vi skulle upp på krogen men det blev bara jag och Elina som krigade! Eftersom klockan va tolv en lönelördag och det va hallowen ´så va det insläpp utsläpp när vi kom dit. Vi tog en taxi hem till mig och satte oss på ballen. Som alltid behövde man inte mycket för att bli full när man sitter där. Men två krigade vi till. Bästa när vi hade precis lagt oss så ringer min mobil (haha) :

Han: Hej! vad gör du?
Jag: Ligger i sängen och ska sova.
Han: Ska vi knulla?
Jag: Haha nej verkligen inte.
Han: okej, vi hörs.

gillar att man är rakt på sak! Elina sov här så vi har haft lite mys framför tvn innan vi åkte och hämtade Christian och tobbe för lite mat på stan. Hodo anlände oxå. Vilka samtals ämnen vi hade! Jag hoppas att jag inte kommer att ligga med någon som gör batman bakom mig! haha sjukt.. Jag kommer heller itne utsätta mig för piraten.
Hemma nu iaf, måste ta tag i duschen sen blir soffan och jag bästisar ikväll! frågan är om man ska duscha innan eller efter sporten?

Kut med jobbet imorgon. Sen blir det ut och springa om det itne är för mörkt.
Nu avslutar vi helgen snyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0