jag svääääääääär

igår va det middag med hela fröet hos Sanna som bor ute i sköllersta. Så jag har sovit ute hos mamma och pappa inatt.
Jag va nästan kalas, sanna lurade i mig fyra glas vin för mycket. Minst! Till saken jag vill skriva om:

Alla som känner mig vet att jag är känd för att cykla dåligt. så vad gjorde jag igår? jo, ramlade på cykeln!
Dock vet jag inte riktigt hur men jag har fått ett skrapsår/rivmärke på magen. det gör jävligt ont kan jag lova. men jag va glad när jag kom hem. Väckte mamma och berättade hur förbannad jag va på cykeln och att jag aldrig mer ska cykla i sköllersta.

Imorse när jag vaknade gick jag ner och berättade cykelresan för pappa. Lät typ såhär:
L: Jag vurpade igår
P: Hur lyckas du?
L: jag vejade även för en bil.
P: Vilken väg cyklade du?
L: Ja alltså, den stod parkerad.

måste hem och baka.. Om jag är sugen. Verkligen INTE.
Jag vill sova hela dagen och försöka ladda om till kvällen. (om mitt huvud tillåter mig att dricka idag igen)

Men dagens problem är vad jag ska ha på mig ikväll, såret gör så jävla ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0