jag mötte honom på det dåliga stället

dagen är räddad, har hittat massa låtar som jag lyssande på för tio? år sen och jag kan dom fortfarande! Vaknade innan halv nio, dock har jag sovit över nio timmar inatt. så himla skönt! Hunnit pratat med lisa i en halvtimma, käkat frullebulle, kollat på disneydags och hunnit kollat på första åket på tjejernas storslalom.

Tusan va trött jag är fortfarnade´. kan det vara för attnjag legat i soffan så länge.

Har kollat på myter om träning, vad som är sant och falskt. Att träna innan frullen är falskt, att man ska strecha för att man inte ska få träningsvärk är delvis falskt! Och massa andra saker som va rätt roligt.



Min fråga är vad som blir till kvällen? Just nu kan jag inte tänka på cider. Jag känner ingen press att åka till inflyttningsfesten, så det kan bli en hemmakväll. Eller om jag ska försöka styra något roligt.

Eh, först ska jag träffa Elina för lite innebandy iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0