HURRA!!

NEJ DET ÄR INGEN VABLIG DAG FÖR DET ÄR MATILDAS FÖDELSEDAG! HURRAHURRAHURRA!
Det ska vi fira på bästa sätt! Oss kommer ni träffa i mitten av schlagergolvet som vanligt på frimis. (tror jag iaf:) )
Förre helgen hade vi så jävla kul, kan det bli en pepris? om det skulle bli det så är veckan fullbordad!

Igår va jag stressad, även fast jag slutade en timma tidigare. Men jag hann klart till åtta!
Lisa&jag pratade i telefon över en timma, hon städade och jag byggde lådor. Vi svor, skrattade och eehhh, ja ni förstår :) Sen kom H och kollade på idol med mig, han åkte runt elva då jag låg kvar i soffan..

Om en timma kommer Elina för lite badminton. Sen ska vi planera och sedan cykla upp på stan.

Ikväll finns det bara ett läge, all in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0