haha typiskt

jag har kommit fram till vad man kan vända Örebro till...
Äpplet faller inte långt ifrån trädet.
Tyvärr är det så jävla sant.

Hur stor är chansen att man träffar en kille på krogen och det är en kompis jobbarkompis? Jo ni vänner, i örebro är det jävligt stor chans!
Det ända man kan göra är att skratta åt det! Det är skandal, eller det är inte skandal det är helt sjukt!

Natten min va spännande, jag har börjat gjort sjuka saker med min mobil (det lät äckligt men så är inte fallet) Jag har börjat skickat sms. Så jag läset sms i sömnen sen kan jag svara när jag sover. Typ som när man skcikar på fyllan och kollar dagen efter och säger "fan" men som tur är att jag itne skickat något pinsamt.
Häromdagen skickade jag "självklart" det märkte jag när jag kollade i mobilen dagen efter. Tack!

Så härmed ska jag nog lägga mobilen långt ifrån mig. även så ska jag stänga av vibbratorn. (finns många anledningar just nu)

Så har jag haft elina på besök idag, vi har kommit fram till mycket bra som vanligt. Vi kanske ska träna imorgon, badminton! något vi är lika bra? dåliga? på :) Vi är jävligt bra kan vi säga! Vi är jävligt ärliga mot varrandra, helt sant. jag tror hon vet mer saker om mig än vad jag vet. Nu ljög jag! hon VET mer saker om mig än vad jag vet. Finns det anledninagr? ja, hon är nästan alltid med mig när jag är full och jag är väldigt bra på att glömma bort? minnesluckor tror jag att det heter. Hon berättade saker idag som jag itne hade helt koll på. Och det tackar jag för, jag har koll när vi är nyktra och hon när vi är fulla. Bra deal va?

Imorgon är det fredag, som jag ahr längtat! fredagsmys sen lördagsfest! Älskar lördagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0