vi körde fredag

huvudet sprängdes nästan imorse när jag vaknade. men jag somnade om och vaknade med en vanlig baksmälla.
Vi (jag, linda och Elina) satt hemma hos mig ett bra tag innan vi åkte upp på stan.  började på ivy men gick fort därifrån.... skulle till pitchers men slutade på harrys. som resulterade i en fall ner för trappen och ett nytt sår+ ett blått knä!  Inte nog med det så åkte jag hem till H och han va lagom nöjd när jag kom inglidandes halv tre. Det första jag fick höra: Du stinker sprit. det andra: Nu får du vara tyst, jag ska sova. Jag somnade som en stock efter han hade sagt det. dock skulle han upp jätte tidigt imorse och glömde släcka lampan när han gick så då va linda lagom glad :)

jag ska nog vara nykter idag. Känns just nu som att det blir jag och soffan (haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0