vem, vad och ska?

Vem är jag?
Om jag skulle förklara mig själv skulle jag nog säg: Livets humör! Jag kan gå från att vara sprudlande glad till att bli jätte sur. Jag blir aldrig arg (varit arg högst fem gånger i mitt liv och då endast på killar). Alla som känner mig vet att det inte är någon idé att prata med mig då. Jag försöker skärpa till mig, men det går inte. Jag levet kvar lite i fjortisvärlden, om jag pratar i telefonen och blir sur lägger jag på om någon säger något opassande just då. Sen när jag har lagt på kan jag börja skratta för att jag inte fattar varför jag har blivit sur. Oftast är det för att jag inte har ätit eller sovit, eller det är alltid det. Jag behöver ingen mat- eller sovklocka men när jag är hungrig ska jag äta, när jag känner att jag vill sova så ska jag sova!

Vad/ska?
Just idag har jag tre val, ett val är lätt! Uteslutet, att förstöra något som aldrig funnits, finns eler kommer att finnas.
Att göra mig gla för stunden och senare (imorgon) bli förbannad.
Lägga mig i sängen och vakna glad och taggad för en helg i stockholm!


Jag har världens bästa jobbarkompisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0