Undebara Lisa

Igår när dom kom och hämtade mig innan begravningen va jag nervös. Kanske inte så konstigt för jag har ju bara varit på begravning en gång tidigare och det va inte släkt till mig. Det va det inte nu heller, men det va ändå min bästa kompis pappa, en pappa är alltid en pappa.
Begravningen va jätte fin, en jätte bra präst och allt va bara perfekt.

Vi åkte hem till mig efter, Fredrik la sig i soffan och jag och lisa kollade på kort från 2006-nu tänk va vi har gått igenom! sen släckte vi och omnade i några minuter innan Elina glider in. Frövi för middag hos moster sen till Linus lägenhet och dricka en öl och cider.

Åkte hem och blev så himla sur på killar. JÄVLA NOLLA!

Sen när man vaknar med sju missade samtal och sex nya sms undrar man vart världen är på väg... Vem orkar ringa sju gånger mitt på natten? Okej två, men inte sju. Men jag hade ju utan ljud och vibrator så mig störde det inte :)

Ta lite frulle och sen hitta på något med dagen. Ikväll är det hey ho let´s goooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0