skönt eller inte skönt?

Idag åkte min jobbarkompis till thailand, kan inte vara skönt. Det sista hon sa igår innan hon åkte "Tråkigt för er att ni inte får skratta på 2 1/2 vecka" Trodde hon ja! Jag och T körde på som vanligt idag.

Att hålla hemligt att man ska vara ledigt på jobbet är nog svårare än att säga hej. Många kom idag: Såg att du skulle vara ledig. Vart ska du åka?
Att svara att man ska på begravning blir mer Naaaw och en kram. Jag sa att jag skulle vara ledig för att en kompis skulle komma hem. Då blev det: Inga skandaler nu Linda! Ta det lugnt!
Men jag trivs bättre med det! 
Jag har iaf tagit helg, vet inte om det känns bra eller dåligt.. Skönt att finnas där för sin bästa vän men det är inge roligt att vara där.

Jag har gjort något som jag trivs med för stunden. Jag har sovit hon H två dagar i rad, bara varit. Kollat på fotboll till tusen. Han hade även match igår som vi (jag och Elina) kollade på. Jag gillar att vara nära någon som är så lik mig. Fast jag har sovit lika dåligt som ett kylskåp är smidigt.. Mensvärk och en som ligger och snarkar bredvid än är kanske inte det bästa man kan sova med. Men jag är lika nöjd för det! Jag tycker om honom, hur dum i huvudet han än är! :) Och hur många gånger jag har sagt att jag aldrig mer ska träffa honom. (Fast en sak som är säker är att han inte har min spotify kvar längre)  Kan det va den tioende gången vi säger att vi ska höra av oss efter krogen (fast imorgon ska jag inte ut) men han ska dricka öl och sen komma till mig. Om vi kan lyckas med det så kommer nog snön på söndag! HAHA

Väntar på att Lisa ska ringa och säga VI ÄR I ÖREBRO NU! men eftersom dom satt i kö i stockholm och att dom va i nyköping nyss gör inte min kväll lättare.

Ska nog passa på att duscha och ta en kopp te innan dom ringer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0