när man mår som bäst

just nu är jag nervörs och rädd. Vad kommer att hända?
Det problemet tar vi senare.

Kom upp till Lisa igår, ja och elina klarade hela vägen hit! Vi åkte till bill i solna för fotobll och lite vin. Att vara med människor som betyder så mycker som dom gör för mig och sen slippa örebr för en helg kan väl bara vara pricken övet i:t! Om matilda skulle vara här skulle jag stanna här föralltid. Då har jag mina bästa på ett ställe.

När jag åker hem imorgon ska jag ta lisa med mig. Hon måste fixa lite hemma i öret och jag är glad för det. Varje sekund jg får med henne gör mig till en lycklgare människa. Hon är med syster som betyder mer än något. Och att sen bo 20 mil ifrån varrand´ra gör inte saken bättre. Har funderat om man ska ta tag i saken och göra något åt det. Men då är det jag som måste lämna örebro och flytta hit, det är jag itne redo för, jag har så mycket i öret så jag kan inte lämna det nu.... Hur mycket jag än vill ha henne nära mig.

Även har jag tagit mobil pause. Svarar endast om mamma, pappa eller matilda skulle ringa. inga sms och inga samtal. funderade om jag skulle hoppa mobilen ikväll men det blir nog itne så bra om jag skulle tappa bort någon :)

Kvällens löfte att att inte dricka så mycket och att inte ramla och få fler blåmärken. Min jobbarkompisar tror att jag kommer bryta ett ben... Ska inte lyckas med det tänkte jag.

Jag ska ladda om nu, hur nu det ska gå.. lättaste skulle att gå all in,men det kan jag inte eftersom bilen måste med till öretimorgon.

Ha en trevlig lördag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0