Jag ser något grönt, LINDA

Herregud hur man mådde imorse, vad hände igår? Nej så illa va det faktiskt inte, men himlar i havet va kul jag hade hela kvällen! Och kors i taket hade jag kul på strömpis.

Det är kul när man träffar en människa första gången och den säger " Ja är det du som är .....s flickvän?" haha inte lätt alla gånger att vara ¨Linda.

Nu har iaf min bara min Lisa åkt tillbaka till stockholm. Den senaste månaden har vi träffats så himla mycket. Igår så pratade vi om att jag va t vungen att flytta till stockholm. Va tusan ska jag göra känner jag idag...

Tobbe och Christian kommer snart hit och kanske kollar på en film Jag hoppas på några bra på tvn så jag kan somna utan att missa något.

Måste hinna duscha innan dom kommer.
L88888888

har teknik imorgon. JIIIIIIIIPIIIII

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0