jag hoppas du verkligen gör det

vet inte om det är tisdag eller onsdag... Jag stängde igår som jag bukar göra idag, jag slutade halv fem idag som jag bukar göra på tisdagar.  Så jag är en dag närmare helg än vad jag tror. Skönt!

Igår va jag hemma hos H och sov där. Fast det har varit annat så kan jag just nu, idag känna att vi är vänner. Kommer aldrig kunna släppa att vi är lika. Chrillebille fyller år idag, hade bokat att killarna skulle göra tårta men jag känner mig inte riktigt snygg för att ta mig dit. Något gjorde mig otaggad, jag vet vad men det är ett problem som jag aldrig behöver ta tag i :)

Imorgon är det torsdag, tvätta sen iväg för att styra fredagen. Mamma och pappa ska dit på eftermiddagen och fixa lite, sugen att ta en runda upp på stan för att köra lite barhäng! Sen bli nykter på lördag och ha en träningsdag på söndag. Jag borde hålla mig nykter men att tänka på en öl (nyss lärt mig och det är så sjukt gott+att jag låter som en alkis) gör mig knäsvag :) 

nu ska jag lägga mig och sova framför tvn, en fråga jag alltid kommer att ha:

"Vem kom på att man skulle vara bakfull"?  Tänk så mycket lättare det va om man inte blev det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0