ace

hur ska man förklara ace? Du får se ut hur du vill, du ska nog vara så full som möjligt, du måste va där med dom bäsa.
Jag va där med dom bästa, gjorde det bästa av sitvationen eftersom jag kände igen fem? låtaar på hela kvällen. Därför gjord e ace att det hade varit det sämsta stället jag har varit på. Men som sagt, mina vänner räddade upp allting för dom va glada och jag försökte verkligen.  men det är så sårt när man inte käner igen låt efter låt...
Helt ärligt så va det inget ställe för mig.. smaken är som baken och tänk va jobbigt om ala skulle tycka lika, herregud..

blivit lagom förkyld nu oxå. Perfekt! mrn om några timmar sitter vi i bilen mot öret och jag ska sova i min bästaste säng inatt! Så hoppas jag att guran lever när jag kommer hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0