vad hände igår?

jag ska nog inte dricka på ett tag nu. men så säger jag varje helg.. Som sagt va jag för första gången i mitt liv i solna igår, i kanske den finaste lägenheten jag har sett.  Vi drack vin, ska inte säga om boxen är slut eller inte, men kalas blev jag. Minnena är lite borta ett tag. Men när jag va med i matchen igen så stog jag på dansgolvet inne på Berns. Vid min sida hade jag fredrik och bill. Kul hade vi! MEN

Jag kan berätta att jag saknade örebro, jag kan inte säga att det va dåligt, men jag vill vara utomhus! det är ju snatrt sommar. plus när man ser att klockan börjar närma sig halv tre mår man bara sämre.

Jag skulle byta skor och hittade två trevliga ramdoms som jag pratade med. Det ända vi pratade om va min dialekt. Och dom konstaterade att alla från västerås pratar fulade än oss örebroare. Sen så hittade jag mina tre så drog vi mot MD. så hittade vi en taxi och åka hem, halv fem. Men eftersom jag inte är den som är den så vaknade jag nio. Varför sova bort en hel dag fast man vaknar och ör trött?
Jag ska hem till mamma och pappa och kolla hockey och jättesova. eftersom jag börjar kvart över sex och det är spt imorgon så jag är inte hemma förrän halv ju. PUH. men det är sista apt innan sommarn så det ska nog lösa sig!

Vakna Lisa Vakna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0