Underbara helg, och imorgon tar jag helg igen

ska jag dra lördagen?
Matilda&Jusse kom och hämtade mig vid tolv? systemet, (första gången jag är inne utan att köpa något) sen kom jag på att jag glömt en sak, som verkligen är jätte viktig. sen blev det hämtmat på rosalisedeli.
Matkoma, men det va bara att börja laga mat. taggad till tusen va jag.
Jag kan berätta att jag drack, drack och drack lite till, utan att känna något. Men jag gjorde något jag aldrig gjort förut... jag drack varrannan vatten? varför? inte en aning.
Men vi åkte upp till frimis halv elva och jag va sisten ut halv tre. Max och sen la jag mig raklång i sängen och sov så gott så.

Söndags va vi och hälsade på lisas systerson, Emil. (Lisa, fredrik och bill sov hemma hos mig hela helgen)
han va så söt!
Sen drog jag mig ut mot mamma och pappa för att sova där.

Igår skrällade jag igen efter jobbet, jag sprang. tror jag får sämre kondis ju mer jag springer..

Men det jag vill komma fram till i detta inlägg är att jag är rädd för en person, det är inte ofta man är rädd för någon utan att den har gjort något dumt. men det är sant, jag är rädd.
En person som "närmar sig" lite opassande. Sen första gången jag träffade honom har jag varit rädd. Dom som känner mig och honom vet att jag är rädd för honom och försöker "rädda" mig men han fattar inte. Feg som jag är vågar jag itne säga något. (Lisa sa även till mig i helgen att jag är jätte feg. Tack! :) ) Men jag ska lösa det där på bästa sätt, för han är nog rätt snäll. Men det är ju hans fel att jag är rädd för honom!

Imrogon tar jag helg igen, va fan hände? Jag har tagit ledigt på fredag så jag är ledig ända tills på måndag. Så imorgon ska jag ut och äta med Sofie och Daniel på min avdelning sen ska jag se Björn! två saker har jag planerat på min ledighet, SOLA och sen på söndag åker vi till Götelaborg!

L8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0