två veckor

Det har hänt mycket nu, Helgen:
I fredags va jag som sagt hemma hela kvällen, fick lite besök av Elina och erik sent på kvällen.
Då jag och Elina satt och kollade på en dålig film låg erik och snarkade, jag somnade halv tre. Inga kommentarer.
Pappa ringde och väckte mig halv åtta: Kom hem på frukost.
Jajajjaa utan att tänka efter. men jag ångrade mig ganska fort så jag ringde till mamma och sa att jag blev hemma.
Tio åkte jag och köpte en brasse. satte mig i solen och drömde mig bort. Sen gjorde jag något som jag aldrig gjort förut, jag kollade på amerikanskfotboll. fattade nada men en duktig kille berättade allt för oss alla. Tackar honom för det!
Sen blev det grill och förfest hemma hos mig, sen frimp!
sen? ja
Söndag, ja?
sent på kvällen åkte jag iaf hem till mamma coh pappa för att soooova. (eftersom jag inte hade gjort det hela söngdagen, Eller?)

Hela veckan har det varit underbart väder! Jag har fått färg. Yeeeees!

Idag beställde jag och Elina två veckors semester i slutet av aug. Turkiet, here we come!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0