tillbaka

jag sitter i soffan nu henna hos mamma och pappa. Mamma är dock inte hemma så pappa är nog rätt nöjd för han behöver utan kommentarer fråga om han får kolla på hockeyn.
Värre blev det när mamma nyss ringde och jag berättade att vi kollade på hockey och råkade tillägga att det va vms än så länge bästa match. "synd att jag missar den" hon va ganska ironisk.
Pappa vill att jag flyttar hem igen, men det skulle jag aldrig kunna, inte som det är nu.

( Det skulle kunna finnas en anledning om jag skulle flytta hem. Det är om jag skulle få för mig att åka utomlans över två månader. Spara pengar och bara leva livet i något varmt land. Men som alla vet finns det ett men. Jag är ju så sjukt rädd för småkryp. Och jag är verkligen rädd, myra som flodhäst. dock har jag aldrig träffat en flodhäst men jag kan tänka mig bara. Jag kan knappt se ett kryp så börjar jag skrika. Några dåliga exempel:
Jag och lisa va utomlands förra året, vi kommer tillbaka till hotellet rund elva. Vi får coh snackar när det hoppar något framför mig. Jag skriker ifrån tårna och hotellpersonalen springer emot oss. What is it? Jag skriker tillbaka It's a frog!! dom trodde nog att vi nästan skulle dö. men sen gravade dom och återgick till sitt arbete.
.. En gång när jag sov hos M, jag skulle öppna på dagiset och han hade jobbat kväll. så jag smög upp halv fem på morgonen in till toaletten. Precis när jag ska sätta mig på toan ser jag en silverfisk. Jag skriker samtidigt som jag öppnar dörren och ser hur M sätter sig i sängen. Det ända jag får fram är DÖDA HONOM! sen fick jag fram att det va en silverfisk och han va lite lagom glad men han dödade den iaf. Han trodde det va någon människa inne på toaletten. Men det va det nästan, en silverfisk..
Så ni kan ju bara tänka hur min nivå ligger. Mina kära jobbarkompisar tror inte jag skulle klara det. tyvärr har jag itne mycket stöd från amma och pappa heller. men det är nog för att dom itne vill att jag ska vara borta.
Men jag vill verkligen åka. någonstans där det finns sol och jag kan bara ha kul! Vart ska man åka då isf?)

Imorgon 16.57 går tåget mot stockholm. jag längtar efter min Lisa.
Nu kom mamma! Myjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0