kan det inte bli helg nu?

Dagens dåliga:
Gick upp jätte mycket för tidigt (05.58)
Hittade inga kläder
Hittade inte bilnyckeln
Jag fick jobba över i 2 1/2 timma (varit över 30h på jobber på tre dagar)
Jag fick inte min mat när jag ville
maten va kall
killen som skulle ta betalt av maten visste inte hur man gjorde
Jag tappade bort min tvdosa
Farfar in på sjukhus

Dagens bra:
Jag vaknade av att jag skrattade
Bilen gick som en klockan som vanligt
Barnen va glada och jag fick massa kramar när jag kom dit
Jag fick lite extra pengar eftersom jag jobbade över
Åt mat på pitchers med matilda
cyklade hem utan att ramla
Pratat med farmor, pappa, mamma, Lisa, elina och O i telefon
att klockan är mycket så jag ska lägga mig i min sköna säng snart

snälla, ge mig helg jag behöver det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0