jag lever, knappt

Vilken himla dag. Kaos på jobbet och sen fick jag någon fixidé att jag skulle ut och springa. Tur att det inte började spöregna precis när jag gick ut från dörren. Tack!
Men nu har jag varit ute och sprungit för första gången på över ett år. jag lyckades! Här kommer jag sommaren 2048! Wooohooo
Igår va Elina och Erik här på en hyrfilm, ganska dålig med ändå lite rolig. kommer inte ihåg vad den hette. Så bra va den! haha.

Imorgon ska jag betala min första resa som blir, turkiet två veckor! ge mig nu!
Ikväll ska jag bara ligga i soffan coh gråta en skvätt till mig bok. Köpte Varför gråter inte Emma när jag va på ica danderyd. Kan inte fatta hur stark man kan vara som mamma. En bok som jag verkligen skulle rekomendera!

Har en lite sten i magen, Matilda ska åka bort hela sommaren. Jag kommer sakna henne så sjukt mycket. Tyvärr har jag avbokat resan till skurup  för att det är den helgen hon åker. Men jag blir av med henne i en månad sen kommer jag ner och visar hur det ska gå till i en vecka..

Lite dusch och bok på den här kvällen så är det snart onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0