helt slut

min kropp tar kål på mig. Nu är jag trött hela hela tiden, kan somna på två sek när som.
men det löser sig, får sova inatt!

Jag längtar redan till nästa vecka. Lisa kommer hem mån&tis så åker jag upp till dom på helgen, hoppas inte på samma succé som när jag va där sist? dom flaskorna som innehåller rött blir inte mina ben glada över. Dom kokar och blir som överkokt spagetti. utan att överdriva.
Kanske som i helgen, tror inte att det va så illa då. Men jag ska inte lova någonting.

men det sjukaste från i lördags är när jag kollade på alla sms jag hade skickat (ha aldrig mobilen på när ni är fulla) inte ett ända stavfel. Det är nog som jag tror, bara jag får i mig minsta lilla blir det svart, jag kommer inte ihåg någonting men ändå så är jag som nykter. Men det kommer jag aldrig få reda på eftersom jag inte ska dricka det något mer. Deal!

Ikväll ska jag ta det lugnt, imorgon tror jag det kommer hända lite mer. Tänkte åka och hälsa på Matilda (hon vet det bara inte än), handla, städa och hinna kolla på bb.
Sen på torsdag har vi utflykt hela dagen.

Missade jag att säga att jag hade snöstorm när jg va ute med barnen idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0