det är segt

det här kan vara den segaste veckan på länge. imorse när jag vaknade hoppades jag på att det skulle vara onsdag. Men det va ju oturligt nog tisdag.
Imrogon är det onsdag och jag tog en extra timma på jobbet så jag har stängning. Hooooaa va jobbigt.
hade vårfest  på jobbet idag. 11 timmar på jobbet, tur att jag trivs som fisken i vattnet. Imorgon blir det tio "bara"
längtar tills på fredag, en kortkort fredag.

Jag hatar vetkligen det här. jag hatar mobiler, jag ogillat att man är feg. Jag är nog jätte feg, tror jag.
Jag är nog rädd för att det ska bli fel, så det blir något som man inte vill. Men en sak som är säkert är att jag är rädd.

Även blir jag förbannad på idioter! allt under en tid, inget under en annan. glad att jag aldrig träffade den. IDIOT! skönt att jag bara kom på det nu sådär, att man slipper att ligga och grubbla på saker. Det skulle jag aldrig komma på tanken att göra för det här.

Men ge mig sommar och finaste vädret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0