att jag alltid ska lyckas

Nu är jag snart tillbaka på ruta ett, det här året kommer nog bestå av sjukdomar. tyvärr men det är nog sant.
I onsdags när jag vaknade kände jag att jag började få ont i halsen. så sant som det va hade jag feber på kvällen. Varnade Sofie att jag aksnke inte skulle komma till jobber på torsdagen, men det gjorde jag. Ännu mer feber den kvällen.
Idag slutade jag tolv, riktigt skönt. Jag kom hem tre efter ha varot på meriberg och handlat allt jag inte behövde. Snart får jag inte köpa mer, linnen, jag kan snart bada i alla dom. Men det behövs alltid mer.

Ikväll blir det hemmakväll. låter inte sant men så är det. Vill till Matilda, men känner att jag måste vara hemma och sova.
 jag ska bli frisk tills imorgon där kvällen är helt oplanerad. Ett glas kan det nog bli, om jag mår bra.
Det ända jag vill är att jag ska vara frisk till nästa helg, då ska jag till stockholm hela helgen. Vara med Lisa en hel helg, underbart!
Blev sapligt orolig när jag ringde till henne idag och hon grät. Då kan man snacka om att man är maktlös, man är 20 mil ifrån henne och inte kan göra någonting, mer än att prata. Hon är min lilla guldklimp som är 20 mil ifrån mig varje dag.

Jag har även kommit in i en sjuk svacka, det kan va bland det sjukaste jag har varit med om. Jag trodde det blev bättre med åren men nu ska jag aldrig sluta förvånas. (Call your girlfriend) Det är helt sjukt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0