Älskade vän

vilken kväll igår, även om lite blev fel va det en succékväll ala Linda&Elina.
Förfest hos mig med en nykter Joakim och grannen och hans vän. Lärde dom dödscirkeln, dom förlorade ganska jätte mycket. Och ju fullare dom blev desto mer fuskade jag och Elina :) Men det vet inte som något om så. Haha.

Cyklade upp mot frimpan och va i mitten på dansgolvet hela kvällen! Träffade även en som va så sjukt lik Anders timell, dock hette han Olle så det va ju minre lyckat.
Ska erkänna att jag va helt lagom full igår, inga minnesluckor som jag är bäst på att ha. Hade nog en "dissar" fylla mer igår. Attans :) Jag vill ha mer av sånna kvällar!

Dagen till ära har jag varit ute på landet hos mamma coh pappa, legat i plaskdammen på en luftmadrass och stekt fläsk.
Nu ska vi grilla så det blir en mysdag med familjen juhlin :)
Älskade familj och älskade vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0