Vi lever!

Vilken jävla helg!
Ny stad, nya människor, nya bakfyllor, nya rekord (för fröken sund) och nya underbara minnen!

En sak är säker, om ni ska träffa trevliga männskor så åk till Borås! Alla är så roliga och välkommnar en till ett nytt ställe på bästa sätt!
Igår när vi stod i kön till x&y? pratade vi med några killar som hade kompisar i örebro (är världen liten?) han sa att örebro va det bästa utestället på sommaren. Dock frågade han om vi någongång hade varit på frimis.. Kan varit den dummaste frågan jag har fått från någon random. Förlåt killen.

Men efter den här helgen så kan jag ärligt säga att jag är så osugen på cider att det inte finns ord för det.
Nästa gång det blir kalas är på personalfesten, tills dess är jag nykterist!

Ska snart åka hem till mamma och pappa och sova där. Få en halvtimma extra sovtid! gör allt för att få sova mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0